حائر

طبقه بندی موضوعی

سری شانزدهم عکس نوشته های مهدویت

حائر | جمعه, ۴ فروردين ۱۳۹۶، ۰۷:۰۰ ب.ظ

#نفس بریده صدا می زنیم

 در همه حال 

به دادمان برس

 ای میم و حاء و میم و دال




برای دیدن ادامه عکس نوشته ها به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


🌹🌹
اللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الْفَرَج🌹🌹





#روز_جمعه است...

    #دعای دل من

        بعد فرج

منصب خادمی صحن

امام حسن (ع) است.


😊😊😊😊😊





#أَیْنَ_بَقِیَّةُ_اللَّهِ الَّتِی لاَ تَخْلُو مِنَ الْعِتْرَةِ الْهَادِیَةِ

کجاست #حضرت بقیة الله که از #خاندان_پاک هدایت گر بیرون نیست

🌹🌹🌹🌹🌹🌹






#مهدی_جان

#تقویم ما هنوز #بهاری ندیده است

بشکن #سکوت یخ‌زده‌ی #انتظار را


❄️❄️❄️❄️❄️





مانده‌ام موقع پیچیدن #عطر تو در #شهر

#ملک_الموت پِی چند نفر میگردد....






#امام_تنهای_شیعه

#مهدیِ_فاطمه کجایی...؟

😞😞😞






من #گناه میکنم

و تو جورش را میکشی

#سندش؟

طولانی شدن #غیبت 

😔😔😔





من گلی دارم که #دنیا را #گلستان میکند...


😍🌺😍🌺😍






#عشقِ_تو مرا زنده نگه‌داشته

وگرنه من همان #جسم_بی_روحم


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی