حائر

طبقه بندی موضوعی

سری هفتم عکس نوشته های حجاب

حائر | دوشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۶، ۰۷:۵۰ ب.ظ

🌸 و تو ای #بانو

همین رابدان وبس

#جنگ و #ترکش همه اش بهانه بود


#شهید , فقط 

میخواست ثابت کند

#چادر در این #سرزمین فدایی دارد...🌸 



برای دیدن ادامه عکس نوشته ها به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

حجاب یعنی

من آنقدر قدرتمندم ک نیازی به تمجید دیگران ندارم.




#حجابــــ 😍

      

هر کس درکش کند

            

                 ترکش نکند






#حاج_اسماعیل_دولابی






حجاب بالی برای پرواز #به_سمت_خدا





حجابـــ سند اطاعتـــ از فرمانده ی هســتی

🌏






#مدافعان_حجاب_عقیله_العربیم 

😊😊😊





من حجاب فاطمی را دوست دارم 😊




#بانو

#چادر_سرکردنت 

#انتقام_کربلاست






من 

#پوشش

#مهدی_پسند

را دوست دارم...

😍😍😍😍😍

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی