حائر

طبقه بندی موضوعی

سری سیزدهم عکس نوشته های مهدویت

حائر | جمعه, ۴ فروردين ۱۳۹۶، ۰۳:۱۵ ب.ظ

#حالم_خوب_است...

دارم به تو فکر میکنم

😊😊😊





برای دیدن ادامه عکس نوشته ها به ادامه مطلب مراجعه نمایید.




🌸 ای برده امان 


ازدل #عشاق کجایی؟


اقــــابـــیـــا.....🌸





هیچ داری از دل مهدی خبر

گریه‌های هر شبش را تا سحر

شیعیان بس نیست غفلتهایمان

غربت و تنهایی مولایمان

من که دارم ادعای شیعگی

پاسخی دارم بجز شرمندگی

#اللهم_عجل_لولیک_الفرج






روزی یکی از #ساکنان این #سیاره_ی_کوچک #فریاد زد؛


#انا_ربکم_الاعلی

🌎🌍🌏






نگاهش تنها #میراث_عشق...


چه تقدیم نگاهش کردیم...؟






من به هر قیمتی باشه....

             #پرچمتو نگه می دارم

توی #دلم هر غمی باشه...

              پرچمتو نگه می دارم


#یا_اباصالح_المهدی





ای آنکه #ظهورت تمنای همه

بسم‌الله


😍






هر هفته

    #غروب_جمعه

               در انتظارم

                  رو به #جمکران


#اللهم_عجل_لولیک_الفرج 🌺




🌸
مـــا


یــارنـدیـده


تبــــ #معــشوق کـشیـدیـم 🌸


🌸 یـــاصـــاحبـــ الــزمانـــ🌸






هر کی #دنیایی داره

           من فقط تورو دارم


                  ❤️بقیة الله❤️


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی