حائر

طبقه بندی موضوعی

سری اول عکس نوشته های مهدویت

حائر | چهارشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۵، ۰۲:۱۶ ق.ظ

ای کاش #رنگ_شهر #بازی ام نمی داد...

مهدویت ،امام زمان،مهدی فاطمه


برای مشاهده عکس نوشته های مهدویت لطفا به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

#باورت_نداریم...
وگرنه #می آمدی...

مهدویت ،امام زمان،مهدی فاطمه،پسر فاطمه



...از این همه #خبرگذاری_در_دنیا
کسی #نیست #خبری از
#پسر_فاطمه بیاورد؟


مهدویت ،امام زمان،مهدی فاطمه



#عشق_من 
من هنوز #نمردم.


مهدویت ،امام زمان



اگر #مهدی را #درک می کردم #تمام #عمر به او #خدمت می کردم.

#امام_صادق(ع)


مهدویت ،امام زمان



هر شبه ام...
#امن_یجیب #مخاطب
#تویی

مهدویت ،امام زمان



#بهشت_من #کجایی

مهدویت ،امام زمان


من ندانم که کیم 
من فقط میدانم که #تویی 
#شاه_بیت_غزل_زندگیم

مهدویت ،امام زمان



دارد زمان #آمدنم #دیر می شود 
وگرنه #تو مدت هاست #آمده ای و #منتظری


مهدویت ،امام زمان



ای #لشکر #صاحب_الزمان
#آماده_باش!
#آماده_باش!


مهدویت،امام زمان

  • حائر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی