حائر

طبقه بندی موضوعی

سری چهارم عکس نوشته های مهدویت

حائر | جمعه, ۲۴ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۳۶ ب.ظ


دیدن #غربتت
هم مرا
#مهدی
#آدم نکرد...

مهدویت،امام زمان


برای دیدن بقیه عکس نوشته های مهدویت به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


#این_الاقمار_المنیره
#کجایند آن ماه های تابان

مهدویت،امام زمان



#نیستی و #من
تا جایی که
چشم کار میکند
#تنهام





پس #کجایی
که #بیایی
منو #بگیری
از #خودم

مهدویت،امام زمان




کاش #بیایی و مرا #آزاد کنی...

مهدویت،امام زمان



کاش من #سر_بارت نبودم

#یابن_الحسن

مهدویت،امام زمان



#این
الطالب #بدم المقتول به
#کربلا...؟

مهدویت،امام زمان



ای خسته از #دوریی #من
#دوست_دارمت

مهدویت،امام زمان



#دلتنگم

و
#دیدار #تو
#درمان_من است

#اللهم_عجل_الولیک الفرج
مهدویت،امام زمان



به امید آنکه روزی...

#خبر_فوری:
مهدوی فاطمه #آمد.


مهدویت،امام زمان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی